Madeleine Grand

Hard work, work...

Kategori: Min vardag i Sverige

Igår var en lugn, skön ledig dag tills... först var jag på boxning, alltid lika roligt! Igår blev det dock mindre roligt när jag kommer hem, sitter och äter då kommer huvudvärken smygandes, inte så farligt men i duschen blev det värre! Väl lagt mig i sängen exploderade det rejält, världens migrän anfall... men somnade efter ett tag! Klockan 7.17 ringde klockan och då skulle jag ner till tandläkaren och hämta min bettskena som ska hjälpa att min käke inte hoppar ur led! Efter det hoppade jag ner i soffan med täcket och satte på en film, här ligger jag fortfarande.. Ska strax gå upp och fixa mig för matte och jobb i eftermiddag/ kväll! Annars kommer det bli en mycket lugn helg med jobb både lördag och söndag! Kan ju erkänna också att jag faktiskt har lite träningsvärk i benen från upphoppen och utfallen, men känns bra att känna att jag lever! :) puss & kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: