Madeleine Grand

Riva panel..

Kategori: Min vardag i Sverige

Nu är det mycket, inte en lugn minut. I onsdags var jag kvar i Borås hos mami, vi var och fick en rejäl omgång för ryggen och sedan käkade vi gott på Pinchos, där sötaste lilla kusin tog emot oss. Älskar Pinchos mat... så gott.
Igår när jag kom hem hade målaren nästan gjort klart allt i hallen, jag tror att han bara ska måla väggarna en gång till sen är hela hallen också klar. Rörmokaren hade varit och fixat han också. Så mycket att jag var tvungen att börja riva ner lite panel. Vi har gjort lika dant i rummet bredvid bara det att i detta rummet så satt det en tapet bakom panelen... den satt så hårt att jag var tvungen att först blöta ner den lite och sedan fick jag slipa bort det. Jag var inte så nöjd igår vill jag lova. Efter lite pill och slip fick jag på spacklet iaf. Får se om det hänt något hemma när jag kommer hem ikväll. Alltid lika spännande och se om något hänt när man kommer hem nu och hur långt eller hur det blev. Allt är så svårt att se hur det ska bli innan. Hoppas dock alltid på det bästa så klart. 
Nu ska jag åka till jobbet. Ha en bra dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: